Online Diary catatan buat tersayang

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday 8 March 2012

 TENTANG RASA
Kadang-kadang orang sangka wajah  ni tak rasakan perit kat hati ..
Tapi tahu tak ?   aku juga   berwajah begini .
Hodoh ! lemah ! tak bermaya  ! cengeng ! lembik !
kadang-kadang  bila kita rasa semua org ada ramai di keliling kita tp
berapa org yang perasan sebenarnya kita derita?
dah selalu aku merasa seperti  ini .
dah terlalu biasa !! dan ..
dah terlalu biasa seperti  ini.

telah aku bagi seluruh jiwa ini
ku koyakkan ku jahitkan terus ke hati .
tak aku minta wang dan harta .
tak aku minta layanan raja.
tak aku minta kau datang jauh bermeter untuk melayan kerenah aku  si mengada.
Cuma aku minta pada ALLAH SWT .
dalam keadaan aku bersujud tubuh sehingga terkebas setiap rongga,
aku meminta dia izinkan kamu untuk aku
aku merayu agar disudikan nafas kau milik aku.
aku memujuk dia datangkan kau selalu.
aku menyembah agar dihulurkan ikhlas hati kau untuk aku.
jgn kau lakukan untuk sekadar menjaga hati .

kenapa aku begini ? kerana aku terguris dgn ape yg kau perkatakan malam tadi.
tapi aku percaya kau begini kerana aku yang mengada . #MAAF#
Sayang kau  sampai  ke hari tua .
semoga ke bila-bila --  biar nyawa memenggal kita berderai .

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen