Online Diary catatan buat tersayang: KERJA ?

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday 9 March 2012

KERJA ?

Alhamdulillah .. harini aku dapat satu penyelesaian .
aku di terima untuk bekerja di BUTIK NAJAH .
tak sangka aku diterima dalam masa yang cepat .
mungkin ini rezeki aku --  dan DIA tahu ini jalannya ..
DIA sangat sayangkan hambanya .TERIMA KASIH !

kenapa aku kerja ? tak penat ke ?
weekend ? masa untuk aku rehatkan tulang empat kerat aku.
tak apa . aku tak kesah semua tu .
yang penting aku dapat sesakan diri .
hoi masalah . jauh lah kau .
aku cuba pecut lari dari kau .
sesakan diri dengan melihat suasana baru ,tugas baru  . yeah .. aku bersemangat untuk esok !
lepas ni mesti kau rindu (haha.. perasan je.)
tak aku merimaskan kau lagi dgn kebosanan aku tuh .
tak ade lagi mak nenek yang 24 jam menyelit dlm line telepon .
yang selalu degil tak reti bahasa .
tak apa . aku cuba ikut yang kau ertikan ---
 cinta --
 tak perlu hari2 ada.
tak perlu hari2 jumpa.
tap perlu hari2 rindu.
tak perlu hari2 dekat.

yang penting --
YANG PEDULI.

YA .aku cuba simpan dari kau walaupon aku menggila merindukan kau .
cuba sembunyi perasaan yang terlalu sayang mati-matian ini .

#aku cuba mencari agenda  , untuk hubungan ini tidak kenal kebosanan  .kerana aku jadi bodoh yang amat bila aku sunyi kebosanan . moga-moga kau mengerti ,kenapa aku pilih jalan ini#
 AKU SAYANG KAU MATI-MATI !
aku terlalu bergantung pada kau ,sampai aku lupa aku punya jasad dan nyawa sendiri
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen