Online Diary catatan buat tersayang

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday 29 February 2012

17 RINDU

 how much I miss HIM ?? ..
I MISS HIM more than word can say ..
I though about  him  all the time   !
  •   Rindu nak pegang tangan DIA ketat-ketat.
  •   Rindu pipi dia.
  •   Rindu nak geget dia .
  •   Rindu nak ugut dia yang aku nak duduk tengah jalan .
  •   Rindu nak dia pujuk depan ruma .
  •   Rindu nak naik BUMBLE BLUE dia .
  •   Rindu nak g kelas sama-sama.
  •   Rindu nak jalan-jalan dgn dia.
  •   Rindu nak tengok muka dia marah yang tak penah jadi tue . (tapi takot jugak kadang2 ..haha.)
  •   Rindu  nak conteng buku kerja dia .
  •   Rindu nak pakaikan dia sepet rambut and ikat rambut dia .. and  1.2.3….. SNAP ! hehe.
  •   Rindu nak masakan utk dia walaupon kadang-kadang tak sedap sebb dia lah pengadil masakan pertama aku.
  •   Rindu nak makan nasi putih daging merah dgn dia .
  •   Rindu sengaja nak lambat-lambatkan masa bila dia anta balik rumah.
  •   Rindu nak tguk muka dia risau bila something happen kat aku
  •   Rindu nak dengar masalah dia
  •   Rindu nak wish ILOVEYOU kat dia depan-depan mata . then dpt kiss kat dahi .. upsss .. hehe. 

Lastly ,rindu macam2 .. banyak sangat perkara yang aku dgn dia selalu wat sama-sama! And I hope .. benda yang sama dapat aku  buat sama-sama  dgn dia da dekat nanti .. buat masa ni , aku cuba kuatkan diri aku utk masa depan aku dgn dia ,  and harapan orang yang sayangkan aku dgn dia .. tapi aku cengeng ! sebab aku terLAMPAU rindukan dia ! BIE IMISSYOUSOMUCH  !!!  oke2 cukupla bermadah helah ! next time mengarut lagi ..  wish me luck and my best !


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen