Online Diary catatan buat tersayang

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday 18 February 2012

Dear  ‘BIE’ ..

Bie ,
dah lebih satu tahun kta berkawan,
Lebih dari seorang teman ..
Kau KEKASIH  , kau KAWAN ,kau ABANG, kau TEMAN SISI aku ..
Yang sentiasa ada tak kira tempat  ,tak kira jam ..
yang selalu datang cepat menjadi penyelamat !
Bie ?
Kau bosan tak ?
Aku tak ! aku suka .
Hari-hari kau dengar suara aku .
hari-hari   mental  aku kau temu .
dan hampir selalu muka aku yang kau lihat.
Moga kau tak bosan sampai ajal bertemu.
Temani aku NANGIS,BERGADUH,BERGURAU,KETAWA..
Itu semua
Gembira,sedih yang
langsung tak terbuku.
Sebab kan masing-masing tempat mengadu ?
Bie .
kau pencuri hati  aku ! dasar pencuri yaa.
Tak apa .. aku suka :)
Pencuri setampan kau !
aku biarkan saja .
tetapi
Sudah curi ,harus di jaga yaa ..
SAYANG  . iysdm !












P/S : AMARUDEEN B. AMIR arjuna jiwa aku, semoga aku hidup dengan sumpah ini dalam jantung aku. biar apa saja datang hari ini, berhabis besoknya, tetap aku ada, untuk sesuatu yang akan datang hari depan2nya. selagi diizin tuhan, semoga ke HUBUNGAN HALAL cinta ini ,juga akhir hayat...

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen